Actueel

Judith Ros
agressietraining
De 4 voordelen van een trainingsacteur

Hoe zorg je tijdens een training voor realistische situaties en herkenning? Hoe zorg je voor maximaal rendement tijdens een agressietraining? Hoe zorg je ervoor dat jouw medewerkers feedback op meerdere niveaus krijgen? Juist om al deze zaken te waarborgen, maken...

Lees meer

Judith Ros
subsidie
Opleidingsbudget via STL voor jouw training

Het sectorinstituut transport en logistiek biedt iedereen die zich wil verbeteren in zijn of haar werk, een opleidingsbudget. Werk je in de branche goederenvervoer of mobiele kranen? Dan kom je in aanmerking voor een opleidingsbudget van maar liefst 1.000 euro....

Lees meer

Judith Ros
agressie op het werk
Leer agressief gedrag herkennen

We ervaren steeds meer agressie. Wordt ons lontje korter? Hebben we steeds meer eisen? Kunnen we minder van elkaar hebben? Waarschijnlijk is het een combinatie van dit alles. Feit is: we hebben er mee te dealen. Denk bijvoorbeeld aan agressie...

Lees meer

Judith Ros
leidinggeven
8 tips voor leidinggeven op afstand

Het vele thuiswerken is voor de meeste medewerkers misschien wel de grootste verandering van 2020. We zijn inmiddels een aantal maanden verder sinds corona de vanzelfsprekendheid op ons werk, ernstig overhoop gooide. We zouden denken dat we nu wel gewend...

Lees meer

Judith Ros
open trainingen
Juist nu trainen en ontwikkelen

We zitten midden in de tweede coronagolf. Met elkaar pakken we onze verantwoordelijkheid om het aantal besmettingen weer terug te dringen. Veel van de dingen die we leuk vinden, zijn tijdelijk even niet mogelijk. Toch kan er ook nog steeds...

Lees meer

Judith Ros
sales
Case: Heuver Tyrewholesale – maatwerk telefoontraining

Heuver is een van Europa’s grootste bandenspecialisten. Verregaande service is al sinds de oprichting, meer dan 50 jaar geleden, een belangrijk uitgangspunt binnen dit familiebedrijf. Sterker nog, ze willen de meest klantgerichte bandengroothandel zijn. Uniformiteit en herkenkenbaarheid zijn dan ook...

Lees meer

Judith Ros
persoonlijke coaching
De vooroordelen over coaching

Er kleven nogal wat vooroordelen aan het begrip coaching. Begrijpelijk, want tegenwoordig lijkt iedereen wel coach. Toch geloven wij in de kracht van coaching. Juist omdat we in de praktijk zien dat je daarmee in een kort tijdsbestek, grote stappen...

Lees meer

Judith Ros
maatwerk leiderschapstraining
Case: Frans op den Bult – maatwerk leiderschapstraining

Hotel, restaurant, zalencentrum en feestlocatie Frans op den Bult uit het Deurningen staat al bijna 200 jaar voor Twentse gastvrijheid. Alle medewerkers staan letterlijk dag en nacht klaar voor de vele gasten. Sinds 2016 staat alweer de 7e generatie van...

Lees meer

Lynn Lammers
covid19
Update rondom COVID Maatregelen

De regels rond COVID zijn verder aangescherpt. Uiteraard nemen wij ook nu onze verantwoordelijkheid voor het naleven van deze regels.Gelukkig mogen bijeenkomsten nog steeds plaatsvinden tot maximaal 30 personen, als we alle veiligheidsmaatregelen grondig in acht nemen. En dat doen...

Lees meer

Judith Ros
samenwerken
7 tips voor een goede samenwerking

Als je goed samenwerkt met je collega’s heb je meer plezier en gaat het werk vaak een stuk makkelijker. Een goede samenwerking is daarom vaak de sleutel tot succes. Maar niet voor iedereen is een goede samenwerking vanzelfsprekend. Soms begrijpen...

Lees meer

Judith Ros
maatwerk training
Case: Rational Nederland – maatwerk training klantgedrevenheid

Rational Nederland is leverancier van professionele keukenapparatuur. Met ruim 120 medewerkers in Nederland en België werkt Rational Nederland dagelijks aan het optimaal laten presteren van de professionele keuken. De kwaliteit van hun producten is al sinds de oprichting een belangrijk speerpunt...

Lees meer

Judith Ros
subsidie
Opleidingscheque voor ontwikkeling

Wil jij jezelf ontwikkelen binnen jouw vakgebied? Dan kun je nu profiteren van een opleidingscheque uit het Twents Fonds voor Vakmanschap. Ook de trainingen van XL10 komen in aanmerkingen voor het gebruik van deze opleidingscheque. Voor wie is de cheque?...

Lees meer

Judith Ros
klantgedrevenheid
ACtronics – maatwerk training Professionalisering van de klantenservice

ACtronics is gespecialiseerd in de revisie van elektronische componenten van auto’s. In 2004 begonnen vanaf een zolderkamertje en inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met klanten uit heel Europa. Vanuit het hoofdkantoor in Almelo werken ruim 120 techneuten dagelijks aan...

Lees meer

Kim Seyger
klantvriendelijkheid
Klantloyaliteit: van klantgericht naar klantgedreven

Bij veel mensen begint er in het voorjaar iets te prikkelen. (En nee, dan heb ik het niet over hooikoorts…) Zodra het lente is, krijg je weer energie. Zin om de boel eens even flink onder handen te nemen. Helemaal...

Lees meer

Judith Ros
omgaan met agressie
Omgaan met agressie: luister naar jezelf en wees duidelijk

Met enige regelmaat zijn er berichten in het nieuws dat medewerkers van bedrijven worden belaagd door agressieve klanten. Denk bijvoorbeeld aan de mensen in het openbaar vervoer of winkelmedewerkers die stuiten op onbegrip en frustratie bij klanten. Hoe herken je...

Lees meer

Advies nodig bij de
keuze voor een training?

Bel vrijblijvend met XL10. Samen met jou bespreken we graag jullie ambities.

ONZE REFERENTIES