Telefoontraining: meer dan alleen gesprekstechnieken

Degene die in jouw organisatie de telefoon beantwoordt is het visitekaartje van je organisatie. Zo zou het tenminste moeten zijn. Heb je moete met klantgericht en professioneel telefoneren? Kies dan voor een telefoontraining van XL10. Zo word jij een professionele gesprekspartner aan de telefoon.

De basis van klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren is niet alleen een kwestie van beleefd zijn. Het gaat om het begrijpen van de klant en het bieden van oplossingen die aansluiten bij hun behoeften.

Een goede telefoontraining leert je:

  • Effectief luisteren naar jouw klant
  • Positief en oplossingsgericht blijven
  • Duidelijk en beknopt communiceren
  • De behoeften van de klant identificeren en hierop inspelen


Training Klantgericht Telefoneren

Training Klantgericht Telefoneren

1 dag
bekijk startdata
595,- excl. BTW

Succes verzekerd met een telefoontraining van XL10

Kiezen voor XL10 betekent kiezen voor kwaliteit en expertise. Onze trainingen zijn niet alleen gebaseerd op de nieuwste inzichten, maar ook op jarenlange praktijkervaring.

Welke training je ook kiest, vertrouw op de deskundigheid van XL10. We gebruiken bewezen methoden en technieken én staan garant voor een veilige en ontspannen leeromgeving. Jouw praktijksituaties en vragen staan daarbij centraal.

Dit is wat we jouw beloven met onze trainingen:

  • Gericht op jouw eigen ontwikkeling: cases komen voort uit eigen leerdoelen
  • Direct toepasbaar: vandaag geleerd, morgen in praktijk
  • Kleine groepen: veilige en ontspannen leeromgeving
  • Praktische training: 80% actief DOEN in de training
  • Deskundige trainers: met jarenlange ervaring

 

Bekijk ook onze andere trainingen:

Advies nodig bij de
keuze voor een training?

Bel vrijblijvend met XL10. Samen met jou bespreken wij graag de mogelijkheden.

074 – 245 26 45

Of vul het contactformulier in

Alco CTA