Nieuw bij XL10: Rapport Managen op Afstand

Werken op afstand is de laatste tien jaar al sterk toegenomen, maar nog nooit ging het zo snel als nu. En dat brengt ook uitdagingen met zich mee. Hoe communiceer je op afstand met jouw team? Hoe houd je iedereen betrokken en gemotiveerd? Het nieuwe rapport Managen op Afstand helpt je daarbij.

Nieuwe inzichten op basis van bestaande gegevens

Voor het rapport Managen op Afstand is geen nieuwe analyse nodig. Het geeft je nieuwe inzichten op basis van bestaande informatie. Het geeft je praktische tips en handvaten voor werken op afstand. Zo krijg je op persoonlijk niveau snel inzicht in iemands communicatiestijl, hoe je diegene het beste aanstuurt en motiveert en hoe diegene omgaat met verandering. Dat allemaal in een visueel aantrekkelijk en makkelijk leesbaar rapport.

Hoe kan het rapport Managen op Afstand jou helpen?

Altijd -maar vooral- nu is communicatie van essentieel belang. Dit rapport geeft je inzicht in hoe jij en je medewerkers omgaan met het werken op afstand of thuiswerken.

  • Krijg inzicht in de communicatiestijl, van jezelf, of van je medewerkers
  • Ontdek hoe jij het beste te motiveren bent of hoe jij jouw medewerkers motiveert
  • Leer hoe jij het beste aan te sturen bent of hoe jij jouw medewerkers aanstuurt

Met de inzichten uit dit rapport kunnen jullie de communicatie voortaan beter afstemmen op elkaar. Je krijgt tips voor het vergroten van de betrokkenheid en motivatie. Ongeacht of medewerkers nu thuiswerken op straks gewoon weer op kantoor.

Praktische tips en handvaten

In de rapportage lees je de volgende informatie over jouw medewerker terug:

  • Korte omschrijving van de persoonlijkheid
  • Algemene communicatiestijl
  • Hoe je deze medewerker het beste kunt motiveren
  • Hoe je deze medewerker het beste kunt aansturen
  • Hoe deze medewerker functioneert bij thuiswerken
  • Hoe deze medewerker omgaat met verandering

Benieuwd naar de inhoud van de rapportage? Bekijk hier een voorbeeldrapport Managen op Afstand.

Stem je communicatie beter af

Het gaat om gedrag. Jouw voorkeursgedrag én dat van anderen. Het geeft jou een beeld dat de medewerker zelf heeft aangegeven vanuit de vragenlijst. En als je weet welke communicatiestijl en voorkeuren jij hebt of jouw medewerker heeft, pas je jouw communicatie daar makkelijker op aan en dat maakt de communicatie veel prettiger.

Advies nodig bij de
keuze voor een training?

Bel vrijblijvend met XL10. Samen met jou bespreken we graag jullie ambities.

ONZE REFERENTIES