Deze training is een echte maatwerk praktijktraining bij jou op locatie. Jij gaat “gewoon” aan het werk terwijl onze coach jou begeleidt. De coach luistert, kijkt mee en geeft direct feedback. Dan is het leereffect namelijk het grootst. De tips die je krijgt, kun je direct meenemen in je volgende contactmoment. Aan het eind van de dag sluiten we af met een korte terugblik. Daarin worden de belangrijkste tips en conclusies nog eens met je doorgenomen.
- Stap 1: de hospitality trainer komt voor openingstijd naar je toe. Samen bespreken jullie welk concreet gedrag van medewerkers meewerkt aan een optimale klantbeleving.
- Stap 2: iedereen committeert zich hieraan en we beginnen meteen.
- Stap 3: opening van de winkel.
- Stap 4: de trainer/coach loopt rond, kijkt, luistert en geeft feedback.
- Stap 5: aan het eind van de dag bespreken we gezamenlijk de belangrijkste tips
Het trainingsprogramma zoals hierboven omschreven is een indicatie van de mogelijkheden. Voorafgaand aan de training bespreken we altijd eerst jouw wensen. Vervolgens we de inhoud van deze training af op jouw specifieke situatie.