Trainingen Klantgerichtheid van XL10

In de huidige markt is het van groot belang om je te onderscheiden door middel van klantgerichtheid. Organisaties die hierin uitblinken, creëren een loyale klantenkring en hebben een streepje voor op de concurrentie. Door je te richten op het overtreffen van klantverwachtingen, bouw je aan een reputatie van betrouwbaarheid en deskundigheid.

Ons aanbod trainingen klantgerichtheid

Klantgericht zijn betekent dat je inzicht hebt in de wensen en behoeften van je klanten en weet hoe je hier optimaal op kunt inspelen. Tijdens onze trainingen leer je de fijne nuances tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en hoe je dit kunt vertalen naar je dagelijkse werkzaamheden. Zet de volgende stap in jouw ontwikkeling met een van de volgende trainingen:


Training Klantgericht Telefoneren

Training Klantgericht Telefoneren

1 dag
bekijk startdata
595,- excl. BTW
Klantgericht Communiceren

Klantgericht Communiceren

in overleg
Op aanvraag
Klantgericht werken

Klantgericht werken

in overleg
Op aanvraag

Succes verzekerd met een training klantgerichtheid van XL10

Welke training je ook kiest, vertrouw op de deskundigheid van XL10. We gebruiken bewezen methoden en technieken én staan garant voor een veilige en ontspannen leeromgeving. Jouw praktijksituaties en vragen staan daarbij centraal.

Dit is wat we jouw beloven met onze trainingen:

  • Gericht op jouw eigen ontwikkeling: cases komen voort uit eigen leerdoelen
  • Direct toepasbaar: vandaag geleerd, morgen in praktijk
  • Kleine groepen: veilige en ontspannen leeromgeving
  • Praktische training: 80% actief DOEN in de training
  • Deskundige trainers: met jarenlange ervaring

 

Bekijk ook onze andere trainingen:

Advies nodig bij de
keuze voor een training?

Bel vrijblijvend met XL0. Samen met jou bespreken wij graag jullie wensen.

074 – 245 26 45

Of vul het contactformulier in

Alco CTA