Telefoontraining: Professioneel en klantgericht telefoneren

Je wilt professioneler en klantgerichter telefoongesprekken voeren? Je overtuigingskracht vergroten? Meer initiatief tonen? Meer de leiding nemen en houden in het gesprek? In deze telefoontraining ontwikkel je alle communicatieve vaardigheden om je klanten professioneel te woord te staan en om ook in moeilijke telefoongesprekken te bereiken wat je wilt.

2 dagen

1085 euro

10 locaties

Programma: 2 dagen 9:30 – 16:30

Onderstaande onderwerpen kun je allemaal verwachten in deze telefoontraining:

  • Wat verwacht de klant van jou aan de telefoon?
  • Uitgangspunten en etiquette in zakelijke communicatie aan de telefoon
  • Structuur aanbrengen in je gesprekken
  • Analyse van de vraag en situatie van jouw klant
  • Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken
  • Informeren, adviseren en afspraken maken
  • Overtuigend en duidelijk formuleren
  • De leiding nemen, houden en terugnemen in je gesprek
  • Voorkomen en wegnemen van weerstanden
  • Omgaan met emoties en klachten
  • Slecht nieuws gesprekken en ‘nee’ verkopen
  • Omgaan met verschillende klanttypen
  • Situaties uit je eigen praktijk
  • Rollenspellen en Persoonlijk Actie Plan

Beoogde resultaat

  • Je leert hoe je een professioneel en klantgericht telefoongesprek kunt voeren
  • Je bent zelfbewuster en sympathieker tijdens het contact met klanten en prospects
  • Je komt sneller tot de kern door effectieve luister- en vraagtechnieken toe te passen
  • Je brengt een klantgerichte en logische structuur aan in al je gesprekken
  • Je verbetert je eigen communicatieve vaardigheden
  • Je leert omgaan met lastige situaties als weerstanden, klachten en slecht nieuws

Deze telefoontraining is individueel gericht. Dit betekent dat de trainer jou persoonlijk feedback geeft op jouw leerdoelen. Onze trainers zijn bevlogen liefhebbers en altijd te bereiken.

Wat we doen

Jouw praktijksituaties en vragen staan centraal in de telefoon training. Deze cases koppelen we heel kort aan een stuk theorie en ga je vervolgens oefenen met de andere deelnemers. Dit betekent dat we werken volgens een duidelijke opbouw met de cases van jou en je collega deelnemers.

  • Cases komen voort uit eigen leerdoelen
  • Training in kleine groepen van 6 deelnemers
  • Weinig theorie. Veel actief oefenen

Inspirerend van begin tot ver na einde!

Voorafgaand en na afloop van de training blijven we met je in contact door het versturen van voorbereidend lesmateriaal, korte filmpjes of praktische tips die je direct kunt toepassen in je werk.

Wij sturen geen moeilijke opdrachten, maar gerichte informatie om je optimaal voor te bereiden en te inspireren voor de training.

Startdata voor alle locaties

  Dag 1 Dag 2
januari 2018 9 jan
25 jan 
maart 2018 14 maa 3 apr
mei 2018 8 mei 30 mei

Maatwerk / Incompany?

Iedere training is uiteraard ook incompany te bestellen of uit te breiden met een extra stuk maatwerk voor specifieke leerwensen. Benieuwd naar de mogelijkheden?

> vertel mij meer

Locaties

Wij trainen op 10 locaties door heel Nederland waardoor er altijd wel een locatie bij jou in de buurt is! Wij streven er naar op elke data op alle locaties te trainen!

INVESTERING: €1085,00 ALL-IN!*

*exclusief BTW

  • Geen verborgen kosten
  • Kleine groepen, maximaal 6 personen
  • 100% tevredenheidsgarantie
  • Trainers met praktijkervaring

XL10 Care B.V. is CRKBO geregistreerd. Van BTW vrijgestelde organisatie boeken de trainingen van XL10 via XL10 care B.V.

Meld je nu aan!

Meld je nu aan voor deze telefoontraining! Wij garanderen 100% tevredenheid. Ben je ontevreden? Dan krijg je per direct de investering terug!

Professioneel en klantgericht telefoneren
Beoordeeld met een 4.5/5 gebaseerd op 5 ervaringen